Akutt problem

Har du blitt hacket? Er serveren din nede? Da bør du kontakte oss, så vi får rettet feilene eller stoppet skadene så raskt som mulig.

Har du akutte utfordringer blir det satt et team på saken. Ved hacking eller annen sikkerhetshendelse vil et responsteam opprette en såkalt «Major incident report» for finne ut av hva som har skjedd, hva omfanget er og hva som må til for å løse problemet eller stoppe angrepet.

Det er mange forskjellige hensyn å ta avhengig av hendelsen. Men det første du bør gjøre er å kontakte oss så setter vi sammen et team med spesialister som vil jobbe for å løse utfordringen.

Hvor lang tid det tar å løse problemet er helt avhengig av hva som ligger bak, hvor stor skade som har skjedd og hvor lang tid problemet har pågått. Det du kan være sikker på er at teamet fra NiSec vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å finne den beste løsningen.

Telefon 69 01 59 70

IT sikkerhet

Dataen er noe av det viktigste du har i din bedrift. Hvis du ikke er beskyttet mot virus, hacking eller andre angrep kan det koste deg dyrt. Les mer om alle våre sikkerhetstjenester.

Skytjenester

Vi leverer skytjenester fra de store aktørene, men kan også tilby egne datarom til dine servere. Vi forhandler løsninger fra blant annet Microsoft, Citrix Lenovo, IBM og VMware.

Datanettverk

Vi bygger systemer basert på grundig kartlegging i samarbeid med kunden. Som kunde hos oss kan du være trygg på at du får en problemfri og strømlinjeformet løsning.

IT-avdeling

NiSec kan bli din nye IT-avdeling. Vi tar ansvar for alt fra servere og sikkerhet til e-post og lisenser, slik at du får en sikker og forutsigbar IT-hverdag.
Les mer.